ZADANIE TRENERSKIE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Morfina; Aleksiej Bałabanow
Wielki błękit; Luc Besson, Inne spojrzenie; Károly Makk
Ryzykowny skok; Paris Leonti
Golem; Piotr Szulkin, Johny Rambo; Sylvester Stallone
Rosetta; Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
Niebo nad Berlinem; Wim Wenders, Przyciemniny pokój; David Lynch
Mały marzyciel ; Andriej Tarkowski, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Kontrolerzy; Nimród Antal
Pomiędzy niebem i ziemią; Oliver Stone, Soul Plane: Wysokie loty; Jessy Terrero
Ręka Boga; Bill Paxton
Shrek; Andrew Adamson, Vicky Jenson
ZADANIE NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Voo Voo, Sno-powiązałka, Quidam, Quidam
Gabriel, Peter, Us, Jane’s Addiction, Been Caught Stealing, Allman Brothers Band, The, The Allman Brothers Band
Screaming Trees, Sweet Oblivion, Led Zeppelin, Whole Lotta Love, Sting, …Nothing Like The Sun
Queen, Innuendo
PROBLEM NR 3: – Kwestia komunikatywnego wyrażania niejasnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci zasadę przyjmowania dowolnej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
227.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory MAO -moklobemid
43.0, Antagoniści wapnia – pochodne benzotiazepiny – diltiazem
162.3, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – tiagabina – stałe postacie farmaceutyczne
82.3, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – metyloprednisolon
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu