Praca zaliczeniowa – dydaktycy – specjalizacja HR


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:

  • Morfina; Aleksiej Bałabanow
  • Wielki błękit; Luc Besson, Inne spojrzenie; Károly Makk
  • Ryzykowny skok; Paris Leonti
  • Golem; Piotr Szulkin, Johny Rambo; Sylvester Stallone
  • Rosetta; Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
  • Niebo nad Berlinem; Wim Wenders, Przyciemniny pokój; David Lynch
  • Mały marzyciel ; Andriej Tarkowski, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Kontrolerzy; Nimród Antal
  • Pomiędzy niebem i ziemią; Oliver Stone, Soul Plane: Wysokie loty; Jessy Terrero
  • Ręka Boga; Bill Paxton
  • Shrek; Andrew Adamson, Vicky Jenson

    ZADANIE NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
  • Voo Voo, Sno-powiązałka, Quidam, Quidam
  • Gabriel, Peter, Us, Jane’s Addiction, Been Caught Stealing, Allman Brothers Band, The, The Allman Brothers Band
  • Screaming Trees, Sweet Oblivion, Led Zeppelin, Whole Lotta Love, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Queen, Innuendo

    PROBLEM NR 3: – Kwestia komunikatywnego wyrażania niejasnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci zasadę przyjmowania dowolnej zwymienionych tutaj substancji medycznych:

  • 227.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory MAO -moklobemid
  • 43.0, Antagoniści wapnia – pochodne benzotiazepiny – diltiazem
  • 162.3, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – tiagabina – stałe postacie farmaceutyczne
  • 82.3, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – metyloprednisolon
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu